Klacht: Vanaf dinsdag 5 juli geen telefoon,internet, WiFi en beperkt tv ( digitale gebracht 8-7

op 11 juli 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Dinsdag 5 juli monteur van onsbrabantnet.nl geweest om klacht op te lossen,geen tv,antenne signaal werd niet gevonden stond er op tv scherm.
Modem is van de muur gehaald,glasvezel kapot !
Zou gebeld worden om nieuwe glasvezel te laten blazen,hadden dus geen tv,radio, internet en WiFi meer Over ja,telefoon deed het ook niet meer natuurlijk !
Volgende ochtend meteen gebeld hoe nu verder,antwoord,de werkboek was afgetekend ,alles moest in orde zijn,ik moest maar eens in de meterkast gaan kijken ! Was niet mee te praten.Donderdag weer gebeld,zou opgelost zijn door bedrijf wat voor hun werkte. Zelf weer naar dat bedrijf gebeld,regge fiber oud, zelfde verhaal,werkboek was afgetekend,alles moest werken ! Vrijdag weer onsbrabantnet gebeld,eindelijk iemand die serieus luisterde ! Ze zouden het nu in orde maken,in de loop van de middag digitale gebracht. Monteur vroeg wat mijn klacht was,liet hem de meterkast zien met modem op de grond,kapotte glasvezel en alle los hangende draden . Hij heeft foto’s gemaakt en zei dat hij het heel raar vond dat ik zelf overal achter aan moest zitten,hij zou alles doorgeven. Niets meer gehoord,vanochtend weer zelf gebeld,doorverbonden naar de planning,ja hoor,maandag middag tussen half 2 en half 6 kwamen ze . Ik helemaal blij natuurlijk ! Om 10 voor 5 nog niets gehoord of gezien,weer gebeld,0880063710,ja het was wat uitgelopen, okay. Nog geen 3 minuten later telefoon,afspraak kon niet doorgaan omdat er een nieuwe glasvezel geblazen moest worden,hadden ik s ochtends nog zelf doorgegeven toen ik ze gebeld hadden. Jammer zei ze,zij kon er niets aan doen ! Nu komt het,volgende week 20 juli komen ze het maken !!
Dan zit ik dus meer als 2 weken zonder internet,WiFi, radio en beperkte tv ! We leven in 2016 ,hou je niet voor mogelijk toch,ben helemaal sprakeloos en voel me zo machteloos.

Dat het veel eerder opgelost moet worden !
14 dagen zonder volgens mij hele normale voorzieningen in 2016 !
Geen enkel woord van excuses van wie dan ook.
Geen enkel woord over schadeloos stelling of wat dan ook. Heb prepaid mobiele telefoon !!
Heb uren zitten wachten,zou terug gebeld worden,niet dus !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Onsbrabantnet

1 jaar geleden - Wat vervelend dat het zo gelopen is. We hopen dat de storing snel verholpen is en begrijpen dat er inmiddels een tijdelijke tv-oplossing geplaatst is. Door de aard van de storing kunnen we het proces van de netwerkbeheerder niet versnellen, sorry daarvoor. Je klacht staat ook uit bij onze afdeling klachtafhandeling. Onze excuses voor alle ongemakken. met vriendelijke groet, [Guido] Webcare OnsBrabantNet

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 01 september 2016 om 16:59 geantwoord

De klacht is inmiddels door onze afdeling klachtafhandeling afgehandeld. Wij werken voortdurend aan de verbetering van onze producten en dienstverlening. Wij nemen de opmerkingen over onze service dan ook mee in dit proces. Wij doen er alles aan je bij een volgend contact naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Heeft op 01 september 2016 om 17:36 geantwoord

Ruim twee weken zonder radio ,tv,telefoon en internet gezeten !
Alleen omdat mensen langs elkaar heen werken en niet naar de klant luisteren !,
Heb zelf overal achter aan moeten bellen en ja hoor,er was een medewerker die de klacht serieus nam.
Liet een digitenne brengen zodat ik Nederland. 1,2 en 3 kon kijken.
Daarna werd er een afspraak gemaakt,heb nog gevraagd, weten jullie dat er een nieuwe glasvezel getrokken moet worden,ja dat was bekend.
Om 17.00 uur telefoon,afspraak ging niet door want ze waren vergeten dat er nieuwe glasvezel getrokken moest worden !
Weer een week moeten wachten !!
Woensdag 20 Juli zijn ze dan gekomen om de glasvezel te herstellen ,hoera,wat een service! In 2016 !,
Krijg je een standaard mail over niet aansprakelijk zijn over gemaakte kosten enzovoort!
O ja,kreeg ook een bosje bloemen en ze zouden een maand abonnementskosten kosten betalen!
Verder geen woord over de domme fouten die er gemaakt waren en dat je van het kastje naar de muur gestuurd werd.
Lang leve ons Brabant net met hun geweldige inlevingsvermogen !
Je moet wel akkoord gaan met de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door L.Louwers