Klacht: Van kastje naar kastje sturen

op 19 augustus 2016 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al 5 dagen geen vaste telefonie, en bij de klantenservice geven ze mogelijke oplossingen die je zelf maar uit moet proberen. Wij zijn niet zo technisch, en hebben aangegeven dat er een monteur moet komen om dit goed te doen. Aan de telefoon wordt er gezegd dat er allerlij kastjes getest moeten worden, maar uiteindelijk werkt het niet. Dan kun je weer bellen, en kost het nog meer geld. Momenteel is het probleem nog steeds niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Als die monteur maar langskomt. Hij heeft er verstand van en kan het oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 19 augustus 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Demkes16