Klacht: Van kastje naar de muur, men weigert te betalen

op 15 januari 2014 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee jaar geleden vervoersverklaring mondeling toegezegd (men weigert dit schriftelijk te bevestigen) en achteraf blijkt dat men niet wil betalen vanwege vele vage excuses. Fout op fout en ook de klachtenafdeling wijst alles af, er wordt totaal niet gekeken naar de inhoud van de klacht. Men stort willekeurig wat geld en ik neem wederom contact op, men stort weer wat geld zonder enige uitleg en nog ben ik niet tevreden. Men verschuilt zich achter de kleine lettertjes en geeft aan dat ze inderdaad fouten hebben gemaakt, maar aan coulance wordt niet gedaan. Nu anderhalf jaar later een declaratie voor de speciale voeding van onze zoon ivm koemelkallergie; weer weigert men te betalen en keer op keer komt men met een nieuw excuus. Artsverklaringen overlegt, niet voldoende, moet ik mijn geld direct gaan terugvragen via de apotheek. Na veel correspondentie besluit men toch rechtstreeks aan mij te betalen, echter wederom niet het volledig ingediende bedrag. De eerste voedingen zijn voor eigen tekening en weer zonder uitleg of overleg. Weer een klacht ingediend en blijkt dat men mij toch gelijk geeft, maar niet wil betalen, want er twee bonnetjes verschillen volgens hun van datum. Weer bellen, want na 4 weken totaal geen reactie, en men geeft aan niet goed te hebben gekeken en datumprobleem is opgelost. Nu komt men weer met het volgende excuus, men betaalt niet uit op basis van bonnetjes, het moeten originele facturen zijn, echter de apotheek heeft dit niet verstrekt (weet ik toch niet?). Ik moet de apotheek maar bellen voor ene factuur van bijna 8 maanden geleden!! Kortom weer een klacht ingediend, want ik heb het volledig gehad met Interpolis zorgverzekering, op het eerste oog een goede verzekering van Achmea via de Rabobank, maar o wee als je een declaratie indient. Men doet er ALLES aan om maar niet te hoeven betalen, wat nou de klant staat centraal. Kortom verzekering opgezegd en voor mij een principekwestie geworden om de laatste 27,18 euro te krijgen…….

Gewenste Oplossing:

Een excuus en uitbetaling van waar ik recht op heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken. Het spijt me dat wij niet voldeden aan uw verwachtingen van onze dienstverlening. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door tjeerdzwijnenberg