Klacht: Van kastje naar de muur

op 13 maart 2020 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Tot nu toe geen goede ervaring met de bereikbaarheid, oplossingsgerichtheid en klantvriendelijkheid van de klantenservice van Supersaver. We zijn nu al ruim een maand bezig om een naamswijziging in onze booking door te voeren. We hebben meerdere keren gebeld (zeer lange wachttijden), meerdere mails gestuurd ( laatste eTrackNr: 42524541 ) en via andere wegen Supersaver proberen te bereiken. Als je iemand aan de lijn hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd. De vliegtuigmaatschappij zelf gebeld, deze kunnen niks voor ons betekenen, deze geven aan dat Supersaver dit moet regelen. Tot nu toe zeer teleurgesteld. We hopen op een spoedige oplossing.

We zijn tevreden als eindelijk mijn naam veranderd is. En ik gewoon met mijn man en kinderen op vakantie kan. Ik heb hier echt slapeloze nachten van

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimwiek