Klacht: van alles trekt op niet veel

geen ide jozefke op 16 november 2017 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

speelgoed meer is het niet , we hebben een cam vor in de wagen besteld zo iets is te vinden op de kermis ben tewerk gegaan op de foto wat zij plaatsen ziet al heel wat anders uit als wat ik ontvangen heb trekt nergens op , laser kerst lamp voor buiten om de woning uit te lichten met groene en rode bolletjes heb ik met tec 7 moeten verlijmen lag in frut uit elkaar , power bank 5500 amp besteld werkt niet , een ondersteuning voor de rug zo dat je een betere houding hebt dat past een baby terwijl ze de maat vragen daar heb ik xl in gegeven de maat wat ik ontvangen heb is 5 x super smal , zo zijn nog enkele zaken die nog moeten geleverd worden die zijn al even besteld maar nog niet geleverd dit is al even lopende ,bij alliexpress zijn ze wel stuk beter als je daar een mail naar stuurt krijg je wel gehoor van de verkoper hoe ze U kunnen helpen , nu de producten zijn dan niet duur bij uitbieden dat geluk heb je dan nog wel daar is ook alles mee gezegd weet je.

de klanten moeten gewoon niet te veel meer bestellen , ik ben niet dit soort persoon om de boel retour te sturen enkel als het om deftig materiaal gaat maar dat is hier niet te verkrijgen gelukkig maar

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 16 november 2017 om 13:11 geantwoord

hallo,

u hebt gisteren avond mail gestuurd, aangezien wij niet 24 uur aanwezig zijn konden we de mail niet eerder antwoorden dan vandaag wat ook gelijk gebeurd is. In de mail hebben we u duidelijk aangegeven dat u de producten waarover u niet tevreden bent gewoon naar ons kunt retour sturen. Op het retourformulier is duidelijk aangegeven hoe u dit kunt doen. Zodra wij de producten binnen hebben gekregen zorgen we ervoor dat het voor u in orde word gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door