Klacht: valt steeds vaker helemaal uit (ook na reparatie DSP)

op 18 oktober 2016 over Onkyo in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Onkyo TX-NR717 heeft al langer problemen en is reeds 2 x gerepareerd. Het bleek dat er een probleem met de soldeertin van de HDMI print was, waardoor deze los gaat zitten.
Hierdoor valt het hele apparaat steeds uit. Na een reparatie is dit weer enkele maanden in orde. Dit is een door Onkyo erkend probleem met deze serie.
Nu valt het hele apparaat ook weer steeds uit. Aanzetten helpt dan weer een paar uur. Onkyo wil dit nu niet meer onder garantie oplossen en ik moet hem maar bij een service center aanbieden.

Gewenste Oplossing:

Onkyo moet dit apparaat kosteloos fatsoenlijk repareren of vervangen door een vergelijkbaar exemplaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onkyo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onkyo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door twinturbo