Klacht: Valt buiten garantie

op 21 januari 2021 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar een breedbeeld monitor gekocht bij MaxICT. Na enkele weken viel een deel van het beeldscherm uit. Deze monitor stond gewoon op mijn bureau en er is 100% zeker niets mee gebeurd. Maar volgens de technische dienst van MaxICT is de oorzaak fysieke schade, daardoor geen garantie. De monitor defect retour gekregen.

Gewenste Oplossing:

Als dit wordt opgelost. Reparatie, geld terug en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Max ICT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 10 juni 2021 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen PtrBro,

Bedankt voor uw review.

Helaas lezen wij dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Excuses voor het ongemak.

Wij vinden het erg vervelend dat na enkele weken het beeldscherm van uw monitor uitviel. In ons systeem zien wij dat de case is gesloten.

Mocht u verdere vragen hebben dan horen we dit natuurlijk graag.

Max ICT Webcare

Heeft op 10 juni 2021 om 09:23 geantwoord

Dit is geen oplossing, maar een zielige reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door PtrBro