Klacht: valse informatie op de website en geen reactie bij klacht.

op 03 augustus 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat bij een vorige bestelling deze naar een verkeerd adres is gestuurd, heb ik toch maar weer eens een bestelling gedaan via de webwinkel. Op de website staat dat de levertijd van mijn bestelling 1 tot 2 werkdagen is. Nadat de betaling is voltooid, blijkt dat het meer dan 7 dagen duurt tot ik de bestelling in ontvangst kan nemen. Ik vind dit een onredelijk groot verschil en wil daarom de bestelling annuleren. Sacha reageert vervolgens niet op de meerdere e-mails en ingevuld klachtenformulier.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag mijn geld terug en van de bestelling afzien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sacha in behandeling genomen

Bericht van Sacha

11 maanden geleden - Beste Dianne, Excuses voor het ongemak, door de vakantieperiode hebben we momenteel een langere levertijd dan u van ons gewend bent. We hebben dit ook aangepast op onze site inmiddels. Uw pakket van 31 juli is op 3 augustus verstuurd. Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sacha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sacha

Heeft op 16 september 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Janvangent