Klacht: Valse informatie na sollicitatie

op 14 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

De Praxis filiaalleider aan de Balkweg in Den Bosch beweert geen vacatures te hebben terwijl er momenteel 3 online staan voor dit filiaal.
Na contact met de klantenservice van Praxis (hoofdkantoor te Diemen)
blijkt dat zij die handelswijze van deze man correct vinden. Liegen en verdraaien blijkt dus heel normaal bij Praxis bouwmarkten.Bovendien is de motivatie van de afwijzing uiterst oppervlakkig of helemaal niet aanwezig, je kunt er niets mee.

Als "de standaard brief" die volgt op een sollicitatie geen onjuistheden bevat en specifiek aangeeft waarom jij als individu niet voldoet aan de
functie eisen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 15 juni 2016 om 14:04 geantwoord

Heeft op 15 juni 2016 om 21:44 geantwoord

Die winkelmanager heeft voordat ik naar klacht.nl ging al contact met mij opgenomen en we kwamen er niet uit: hij vindt het een prima oplossing dat een standaard reactie op een sollicitatie onjuistheden en geen details bevat.
Vervolgens heb ik zijn reactie weer teruggespeeld naar Praxis klantenservice.
Jamie Eerhart van de klantenservice schreef mij: \"Dit is de beslissing geweest uit de vestiging. Wij kunnen hier helaas niet aan veranderen en u ook niet verder helpen\". Kennelijk hebben vestigingsmanagers meer macht dan het hoofdkantoor. Beterschap.

Reactie van de melder van de klacht Rick Slop

11 maanden geleden - Hoe komt Klacht.nl erbij dat de klacht is opgelost ? Praxis legt een rookgordijn door te doen alsof het met een belletje van de vestigingsmanager wordt opgelost. Dat belletje heb ik reeds gehad vóór mijn klacht op Klacht.nl. De vestigingsmanager bleef bij zijn standpunt,en Praxis hoofdkantoor (klanten"service") verstopt zich achter hem.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick Slop