Klacht: Valse informatie klantenservice

op 31 augustus 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van supersaver met de vraag of het een probleem is dat ik met mijn retourticket de heenreis niet mee reis wegens prive redenen maar wel nog gebruik kan maken van mijn terugreis.

De zelfde dag nog krijg ik netjes een email terug dat het geen enkel probleem is en dat ik dus mijn heenreis kan laten en toch nog gebruik kan maken van mijn terugreis.

Mooi dat is geregeld dacht ik dus.

Tot ik bij het inchecken van mijn terugreis er achter kom dat de luchtvaartmaatschapij mij van vlucht hebben verwijderd omdat ik niet ben opkomen dagen op de heenreis. De zogeheten ‘ no show’. Ik kon ook geen nieuwe ticket meer kopen omdat de vlucht vol zat, en zo ook alle andere vluchten waardoor ik het land niet uit kon.

Hierop heb ik de klantenservice van supersaver gebeld en er werd mij verteld dat het geen garantie is dat ik mee kon op de terugreis, als dat zo was dan moest de persoon die mij terug mailde met mijn vraag op dat moment zeggen dat het geen garantie is maar nee ik krijg als antwoord dat het geen enkel probleem was. Verder kon de klantenservice niks voor mij doen en moest ik het dus maar uitzoeken.

Uiteindelijk heb ik extra kosten van bijna 600 euro extra moeten maken inclusief hotel om terug te kunnen vliegen naar huis. Als de klantenservice op het begin duidelijk was omtrent de regels dan had ik deze problemen niet gehad!

Wie vergoed mijn kosten die ik heb moeten maken doordat de klantenservice mij foute informatie heeft gegeven. Een klantenservice is er om klanten te voorzien van correcte informatie. Niet van foutieve informatie die de klant uiteindelijk een hoop geld ellende kost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R...-