Klacht: valse informatie

op 29 juli 2015 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 maanden terug kwamen ze aan de deur in onze straat en ze hadden een leuke actie omdat Robert de brink bij hun was aangesloten je kreeg 2 gratis loten ik vroeg nog zit ik nergens aan vast nee u zit nergens aan vast en Het kost u niks dit heb ik duidelijk gevraagd maar nu blijkt er toch Door hun geld afgeboekt dus ik noem dit valse informatie geven nu is het mooiste krijg ik een mail einde deelname en er wordt geen geld meer afgeboekt ja nu is het geld voor de maand augustus afgeboekt ik ben hier erg boos over heel heel boos .

En nu moet ik er zelf weer achter aan om me geld terug te krijgen want dat van de maand augustus wil ik terug want ik wil helemaal niet mee doen ben het een beetje zat

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld deze week nog terug gestort heb en ze nooit meer wat afboeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deboratje