Klacht: Valse info verlenging contract

op 30 september 2016 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

Afgelopen juni heb ik via Mobiel.nl een verlenging bij T-Mobile afgesloten. Zij gaven aan dat het totaalbedrag op 19 euro per maand zou uitkomen. Ik moest voor een Samsung S7 dan wel ruim 400 euro bijbetalen, maar dit was eenmalig. Ik ging akkoord en er werd me verteld dat het gesprek werd opgenomen. Prima. Vervolgens krijg ik mijn contract per mail en hierin staat een hoger maandbedrag namelijk 25,50 euro per maand. Ik bellen met Mobiel.nl. Deze gaf aan dat dat komt omdat de vaste klanten korting van T-Mobile er nog af gaat. Het contract ging na 3 maanden in en in maand 4 krijg ik mijn rekening, 25.50 euro. Na telefonisch contact krijg ik een mail waarin staat dat ze de opnames na 3 maanden wissen en dus niet meer kunnen vinden. Ik heb het contract per sms ondertekend dus ze kunnen niets voor me doen.

Mijn verhaal is zeer aannemelijk aangezien ik bij veel aanbieders voor 25.50 euro niets zou hebben hoeven bijbetalen voor de s7. Ruim 400 euro plus 48x (2jarig contact) 25.50 euro is 1600 euro! Dat is nog eens goede deals afsluiten.

Ik vind dit behalve zeer klantonvriendelijk, rieken naar oplichting. Waarom bewaren ze deze data niet langer? Of sturen ze deze niet toe? Waarom worden telefoongesprekken, aard van de klacht niet digitaal vastgelegd? Lijkt me erg sterk. Wees dus gewaarschuwd mocht je zaken met Mobiel.nl (voorheen Studentmobiel.nl) willen doen.

Compensatie voor de geleden schade en een wijziging naar het afgesproken maandbedrag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:01 geantwoord