Klacht: Valse beschuldiging van het personeel

op 21 april 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Als trouwe bezoeker van het holland casino rotterdam ben ik op een onjuiste manier vals beschuldigd door een vrouwelijke medewerkster van het garderobe personeel. 10 April jongstgeleden werd mij de toegang tot de casino verboden, bij de receptie werd mij verteld dat ik een gesprek krijg met een chef en dat ik moest wachten. Toen de chef verscheen werd mij duidelijk gemaakt dat er een klacht tegen mij is ingediend door een mevr, van de garderobe en dat er naar aanleiding van deze klacht mij een verbod is opgelegd van 1 maand. Ik schrok hiervan en vroeg aan de chef dus er wordt mij een sanctie opgelegd zonder eerst mijn verhaal aan te horen men gaat niet eens eerst uit van een waarschuwing maar gelijk een verbod. Volgens de chef beweerd deze mevr. dat ik haar met de dood hebt bedreigd. Ik heb naar aanleiding van deze valse beschuldiging ook aangifte gedaan bij de politie omdat ik 10000% weet dat ik deze woorden nooit heb gebruikt jegens deze mevr. Volgens de politie is dit laster en daar ik weet dat dit een valse beschuldiging is heb ik deze stappen ondernomen.

Ik zou graag een meerdere van het casino willen spreken om ook mijn verhaal kwijt te kunnen en zou het erg op prijs stellen als ik telefonisch contact zou kunnen krijgen met deze persoon.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 23 juni 2016 om 11:59 geantwoord