Klacht: Vals adverteren met GRATIS parkeren!!!

op 10 april 2017 over Best Western Hotel in de categorie Horeca

Volgens de advertentie op internet was het tot 21 dagen gratis parkeren bij Best Western in Amsterdam dus verkozen mijn vrouw en ik dit boven van der Valk A4. Aangekomen werd ons verteld door de balie medewerkster dat deze advert niet klopte en dat dit al meerdere malen was aangegeven bij het hoger management. Wij zaten met een probleem en reeds betaalde kamer waarvan wij het geld niet terug konden krijgen. De lokale manager Vincent was het meest niet meedenkend en buitengewoon onbeschofte persoon welke in een service gerichte rol zou kunnen werken. Wij lieten de advert zien op internet en hij gaf aan “ja, je had ook wat dieper in onze eigen site kunnen lezen” huh… pardon… wij tikken in op google “sleep, park, fly” en Best Western komt binnen deze site naar boven. Alle andere hotels kun je daadwerkelijk parkeren en uiteindelijk hebben wij alsnog van der Valk geboekt a 130 euro incl parkeren. Daar werden wij hartelijk ontvangen en kregen wij zelfs een cocktail om het bittere begin van onze trip te vergeten, hoe lief.

Geld terug en Best Western moet stoppen met vals reclameren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Best Western Hotel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hoffa