Klacht: Valkse voorlichting

op 18 juli 2017 over Tjox.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 16 juli bestelde ik de Verkadebox. In de bevestigingsdmail stond dat deze binnen 3 werkdagen verzonden zpou worden. Vandaag ( dinsdag 18 juli ) belde ik naar de klantenservice om te vragen of ze ook een track & tracecode verzenden. De mevrouw aan de telefoon wist niks…moest het navragen. Ze kwam terug met de mededeling dat de box op 25 Juli bij mij aangeboden zou worden…..niks over een track & trace.
Toen ik zei dat dat dus geen verzending binnen 3 werkdagen is kreeg ik als antwoord:\”Ik weet het verder ook niet\”
Vroeger hadden ze bij Sanoma ook al van deze boxen en ging het vaker mis dan goed maar ik dacht dat er bij TJOX meer professionaliteit zou zijn maar het is nog net zo\’n zooi daar. Eerste en laatste bestelling van mijn kant. Wat een prutsers!

Gewenste Oplossing:

Dat ze zich aan hun eigen afspraken houden en leveren na max. 3 werkdagen. En een betere klantenservice zou ook fijn zijn want aan wat er nu zit heb je weinig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tjox.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Joly Rossy