Klacht: vakken leeg

op 24 april 2017 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

l.s.
Voor de zoveelste keer mijn neus gestoten in de supermarkt van Hoogvliet in Vijfhuizen. Vele vakken zijn maar leeg en het wordt afgedaan met het wordt niet geleverd of verkeerd besteld of we zijn de vakken aan het renoveren.
Steeds weer wordt het afgeschoven op een medewerker.
Weken terug hier de manager Vincent op aan gesproken en wist zich geen houding ten geven het zou niet meer gebeuren.Week later weer hetzelfde.beloven en beloven steeds kom je voor niets.
Nu al drie weken geen suikervrije jam in het vak.
De koffie die in de reklame is is er al een aantal dagen niet meer.Wordt gezegd niet meer leverbaar.
Nu is bij mij de maat vol,wil dit toch kwijt,Iedere keer bij wisseling van managers begint dit gezeur weer.
Ik ga nu maar noodgedwongen naar een andere supermarkt.

Veel beter bestellen en aanvullen.
Niet steeds van managers wisselen tenzij ze het niet goed kunnen leiden zoals nu het geval is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Stokman, Hartelijk dank voor uw reactie via Klacht.nl, waarin u aangeeft vaak mis te grijpen in onze winkel in Vijfhuizen. Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat u in deze winkel vaker mis grijpt bij producten. Uiteraard willen wij er graag voor zorgen dat onze klanten alle producten kunnen kopen die zij nodig hebben en wij betreuren het dan ook dat dit niet altijd lukt. Wij nemen uw bericht op met de bedrijfsleider van onze winkel in Vijfhuizen en komen er zo snel mogelijk op terug bij u. Onze welgemeende excuses voor het ongenoegen. Met vriendelijke groet, Susannah Dijkstra Hoogvliet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ronkitheja