Klacht: Vakantieveilingen / Paintball Strand: Verkeerd geïnformeerd in veiling!!!!

op 26 januari 2014 over Paintball Strand in de categorie Entertainment

Via Vakantieveilingen heb ik: ‘Paintballen voor 8 personen op het strand, Harderwijk’ gekocht.

__________________________________
Wat wordt er geveild?
Een dagje paintballen (2,5 uur) voor 8 personen
Gebruik van materiaal
50 paintballs per persoon
Ook geldig bij Paintball Boerderij en Painball Loods (hier is boogschieten niet mogelijk)
De velden zijn ’s avonds verlicht, dus je mag dan ook reserveren
Wil je langer doorspelen dan 2,5 uur ? Geen probleem!
Gratis digitale groepsfoto in paintball outfit
Kans op een Golden ticket welke wekelijks wordt verloot
Bied je meer dan € 15,-? Dan mag je na afloop gratis boogschieten met 8 personen
T.w.v. € 263,60

Data
Geldig tot 4 maanden na het winnen van de veiling.
Geldig tijdens alle openingstijden, inclusief feestdagen, de zaterdag en vakanties.
Op basis van beschikbaarheid en in overleg met de aanbieder.

Let op:
Reserveer snel om voldoende keuze te hebben.
Minimum leeftijd 18 jaar.

Exclusief
Verplicht

• € 5,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl
Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.
Het winnende bod geeft recht op het arrangement voor het genoemde aantal personen. De enige extra kosten staan onder het kopje Exclusief. Alle genoemde bedragen in de veiling zijn inclusief BTW.
__________________________________

Via de reserverings mogelijkheid op de website hebben wij een reservering gemaakt en onze waardebon verzilverd. Gisteren zijn wij dan ook daadwerkelijk gaan paintballen in Harderwijk.

Bij aankomst werd ons gemeld dat wij inderdaad 50 gratis paintballetjes zouden krijgen met onze bon en we hierbij een pakket moesten aanschaffen van minimaal 15EU per persoon (!?). Zonder zo’n pakket was het niet mogelijk om deel te nemen aan het paintballen. Mijn eerste reactie was ongeloof, dit stond niet op deze manier in de veiling!

Zoals u kunt begrijpen als je zoiets als dit cadeau geeft, is het nogal wrang dat je als het moment daar is gekomen dat je de activiteit ook daadwerkelijk wilt gaan doen, je iedereen verplicht op (EEN HOOP!) extra kosten jaagt, zonder dat dit van tevoren in de veiling aangegeven is.

De mogelijkheid om extra balletjes bij te kopen stond wel degelijk in de veiling, maar dit stond niet aangegeven als iets wat verplicht is. Ik voelde me echt enorm opgelicht doordat ik verplicht werd 90 euro bij te betalen of anders niet kon deelnemen aan het paintballen.

Wat ik ook belachelijk vond is dat je van tevoren niet weet dat je in hele grote teams (a 18 man) tegen elkaar moet spelen, i.p.v. met z’n zessen tegen elkaar, zoals de veiling wel doet vermoeden.

Verder moest onze instructeur vroeger weg, waardoor een lid uit ons team niet de kans kreeg al zijn balletjes op te schieten (waar wij nota bene voor bij hebben moeten betalen). En dat terwijl er in de veiling ook aangegeven wordt: Wil je langer doorspelen dan 2,5 uur ? Geen probleem!

Kortom, een waardeloos geformuleerde veiling die totaal iets anders doet vermoeden dan wat we ervoor gekregen hebben.

Ik wil de 90 euro die ik bij heb moeten betalen graag terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paintball Strand over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paintball Strand in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Deze zal de mogelijkheden voor u gaan bekijken. Zodra wij hier meer van weten nemen wij weer contact met u op. Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben inmiddels contact gehad met de aanbieder. Deze geeft aan het graag met u te willen oplossen. De contactgegevens van de aanbieder zijn verzonden in een privé bericht. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paintball Strand een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paintball Strand

Heeft op 27 januari 2014 om 18:33 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Lara - VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door elinevera