Klacht: Vakantieveilingen: misleidende 2 dagen Bonte Wever Assen

op 23 augustus 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Leuke veiling: 2 dagen allinclusive naar de Bonte Wever in Assen.
De definitie van 2 dagen valt over te twisten, maar als je na 15:00 uur mag inchecken en de volgende dag dien je al voor 10:30 uur uit te checken. Dit is bij elkaar 19.5 uur die je daar verblijft waarvan je eigenlijk 8 uur slaapt. Wat is daar 2 dagen vakantie aan? Het is echt belachelijk dat het zo als veiling staat, er is niks 2 dagen aan.
En als je wilt verlengen voor een paar uur, voor en na het verblijf, dan betaal je per volwassene 17,50 euro en per kind 8,75 euro, maar je mag je kamer niet in of je moet er al uit voor 10:30 uur.

Wij vinden vakantieveilingen die wel even duidelijker moet neerzetten en niet dit allemaal maar als 2 dagen vakantie moeten beschouwen. Als je hier even duidelijk naar kijkt dan is dit bij voorbaat erg misleidend. 2 dagen is 2 dagen, niet 19,5 uur.

All-inclusive overnachting bij De Bonte Wever in Assen
Stadsbroek 17, 9405 BK Assen
Er even tussenuit? Bij 4-sterrenhotel De Bonte Wever in Assen geniet je van hapjes, drankjes, entertainment en nog veel meer. Zwemmen of de sauna in? Of misschien wel een potje bowlen? Het kan allemaal. Dit worden 2 leuke dagen!

Wat wordt er geveild?
2 dagen in Assen
Verblijf 1 nacht bij De Bonte Wever
Op basis van all-inclusive
Gratis parkeren
Voor 2 personen

Tekst aanpassen en ons geven waar we recht op hebben, dus niet 19,5 uur maar dus een overnachting erbij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Hi Ron, Wat jammer dat je ontevreden bent over de verblijfsduur. We kunnen daar zeer waarschijnlijk niets aan veranderen, maar ik wil je klacht wel in ieder geval kenbaar maken bij de veilingmeester. Op vriendrn@gmail.com kan ik geen account vinden. Wat is het ordernummerfactuurnummer van de veiling? Dan zet ik de kwestie voor je door. Groet, Wim

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2018 om 11:54 geantwoord

Beste Ron,

Helaas hebben wij van jou niets meer vernomen waardoor wij deze klacht niet naar behoren kunnen oplossen. Wellicht is de klacht op een andere manier opgelost. Mocht je toch nog tegen zaken aan lopen of iets niet duidelijk vinden, neem dan vooral contact met ons op. Dit kan telefonisch zijn of via webcare@vakantieveilingen.nl

Groetjes Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door rokko