Klacht: vakantieveilingen, ja daar moet je het echt van hebben, niet dus

op 21 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

de 19e al een klacht neergezet, en die zou zogenaamd opgelost zijn.
nou verre van dat, degene die een oplossing neer heeft gezet heeft volgens mij amper de klacht bekeken.
het is maar dat er opgelost bij komt te staan maar ze doen totaal niks.

ging over dat ik niet kon boeken, en het meerdere keren geprobeerd.
voor meer info zie mijn andere klacht.
wat denk je wat ik voor oplossing krijg?????????

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat het park van uw keuze op de voor u geschikte datum niet meer beschikbaar is.

U hebt het arrangement op 05-07-2016 gewonnen en pas op 19-07-2016 neemt u voor het eerst contact met ons op omdat uw park niet meer beschikbaar zou zijn. Op het moment dat u bied kan het zijn dat het park van uw keuze nog beschikbaar was maar als u te lang wacht kan het zijn dat ze naar 2 weken volgeboekt zijn. Dit is iets wat wij niet kunnen veranderen helaas.

Wij willen u adviseren om een keuze te maken uit de andere beschikbare parken voordat deze ook volgeboekt zijn.

Lydia – Webcare VV

nou uit het antwoord blijkt al dat ze dus totaal de klacht niet heeft gelezen. dat heb ik haar ook gemaild en toen kwam het pas hoor.
in het openbaar even netjes maar achter de schermen dan komt het ware daglicht wel naar boven. ( madame Lydia )
het kwam er gewoon maar op neer dat ik loog, en dat ik maar MOEST kiezen uit de andere parken.
ik heb ook gestuurd dat dat een verkeerde zet was om mij als leugenaar af te schilderen en als ze dan ook maar iets behulpzaam hadden willen zijn en echt iets hadden willen oplossen ze wel even de moeite hadden genomen om wat rond te bellen om toch iets te kunnen regelen.
maar nee hoor, ze komen liever hier mooi voor de dag, en in de mail krijg je pas de ware aard te zien.
dat mens moesten ze ontslaan aangezien hoe ze omgaat met mensen.
en het mooiste van alles is: de klacht die ik al had blijkt gewoon weer zo te zijn want boeken is vanaf gister morgen tot nu toe weer niet mogelijk. dus applaus vakantieveilingen!!!

de oplossing die ik in mijn vorige klacht al vroeg.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 juli 2016 om 15:19 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van jouw vraag hierbij de beloofde terugkoppeling.

Wij hebben het nagevraagd en je ontvangt binnen 5 dagen een bevestiging van Oostappen.
Zij moeten eerst alle informatie handmatig verwerken.
Mocht je voor vrijdag 29 juli nog niets hebben ontvangen dan horen wij het graag.

Zijn er nog vragen? Bel of mail ons gerust.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Heeft op 24 juli 2016 om 11:30 geantwoord

er is helemaal niks opgelost voor de zoveelste keer, op mails word niet gereageerd, dat achterlijk mens lydia kan bij mij aan het gas en zal er alles aan doen dat dat mens op de mat geroepen word.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 maanden geleden - Beste meneer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer om te lezen dat er volgens u helemaal niks is opgelost. Wij proberen juist de klacht naar tevredenheid op te lossen en waarderen uw taalgebruik in uw laatste reactie absoluut niet. U ontvangt binnen 5 dagen de reserveringsbevestiging per email ( uiterlijk op vrijdag 29 juli). Wij wensen u alvast een fijne verblijf toe. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door N V A