Klacht: Vakantieveilingen houd mij aan de lijntje

op 24 december 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb 2 weken terug via vakantieveilingen 50 oliebollen aangeschaft inclusief bezorgden en dit netjes betaald. Echter de knop om de oliebollen te bestellen ontbreekt welke wel bij de andere veilingen te zien is.
Ik heb meerdere malen gemaild naar vakantieveilingen echter krijg ik elke keer van verschillende medewerkers dezelfde e-mails binnen met update je browser, stuur printscreen en daarna niets meer als ik de printscreen opstuur. Het is al bijna nieuwjaar en heb het idee dat ze mij expres de zelfde mails sturen zonder mijn mail te lezen en te reageren op mijn klacht.

Ik wil die oliebollen verdomme, ben al 2 weken bezig en niemand die mij helpt. Wel heb ik meteen moeten betalen want owee als ik niet betaal, incasso dit incasso dat. Doe ook wat aan de vriendelijkheid van je personeel a.u.b. ben geen vee.

6 jaren geleden - Ik heb Vakantieveilingen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste heer Okutucu, Allereerst onze excuses voor het feit dat u geruime tijd geen inhoudelijk antwoord op uw vraag hebt gehad. Het is uiteraard niet onze bedoeling om u te behandelen op een manier die u niet op prijs stelt, en wij hopen bij deze dan ook dat uw probleem inmiddels is opgelost. Wij hebben alle veilingwinnaars een email gestuurd met de oplossing voor het probleem. U kunt de oliebollen op die manier toch aanvragen inclusief bezorging. Wij hebben u voor de zekerheid alsnog de email gestuurd op uw email adres. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht choocomel2

6 jaren geleden - Ik heb geen email ontvangen met instructies, ik blijf de mening houden dat ik nog steeds aan de lijntje gehouden wordt. Het is bijna nieuwjaar en ben bang dat ik pas na nieuwjaar net als vorige jaar weer de oliebollen krijg. Dit bevestigd gewoon dat het nep is en waarschijnlijk geen ruimte meer is om te bezorgen voor nieuwjaar. Ook hoor ik niks meer van de twee medewerkers van vakantievielingen, mensen die dit lezen pas op met deze bedrijf!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste heer Okutucu, U hebt van ons een email ontvangen met instructies. Uiteraard is het mogelijk dat er aan onze kant iets fout gaat, en u mag dan rekenen op goede service. Indien u deze niet ontvangt, moet u hier melding van kunnen maken en daar reactie op krijgen. Dat gebeurt nu en u ontvangt de instructies en excuses voor het verloop tot op heden. Wij gaan er nu van uit dat uw vraag is beantwoord en dat u e oliebollen kunt bestellen, en wensen u hier veel plezier van. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht choocomel2

6 jaren geleden - Allereerst, ik heb gereserveerd met: info@quality-design.nl ten tweede vind ik het zeer frustrerend dat ik de volgende email krijg terwijl je op mijn printscreen ziet dat ik de upgrade al heb gekocht. Stop aub ook met "wij gaan ervan uit" en concentreer op de vraag in plaats van uitgaan van dingen en conclusies trekken Onderstaande is zojuist naar mijn werkmail gestuurd: --------------------- Beste heer Okutucu, Mocht u bij de betaling aan vakantieveilingen niet de upgrade bezorging hebben bijgeboekt, dan kan u in het reserveringssysteem niet voor bezorging kiezen. Wenst u toch uw oliebollen te laten bezorgen, dan geven we u hier graag toch nog de gelegenheid voor. U dient dan eerst de reservering te maken, zodat u de gewenste bezorgdatum en –adres kunt opgeven. Daarna kunt u uw reservering nog omzetten in bezorging door de bezorgkosten van euro 4,95 als volgt over te maken: Bedrag: euro 4,95 Rekeningnummer: ING 5226832 Ten name van: Banketkoerier.nl BV Onder vermelding van: BEZORG2012+Uw reserveringsnummer + Uw naam (het is belangrijk dat u deze gegevens goed invult) Uw betaling moet voor een tijdige verwerking uiterlijk donderdag 27 december zijn bijgeschreven op bovenstaande rekening. -----------------------------

Reactie van de melder van de klacht choocomel2

6 jaren geleden - En toen was meneer weer stil, typisch. Het is al bijna nieuwjaar, ben benieuwd of jullie het toch gaan bezorgen. Wel geinig hoe julie klanten bedrijgen als incasso mislukt en na paar dagen al intrum justitia erbij betrekken. Mischien moeten jullie ook is iets aan jullie snelheid doen?

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste heer Okutucu, Wij zien in onze gegevens dat u twee dagen geleden de waardebon van ons hebt ontvangen en de oliebollen inmiddels dus al hebt kunnen bestellen. Voor overige vragen of omzetting van afhalen naar bezorgen of iets anders kunt u contact opnemen met de oliebollenkoerier via administratie@oliebollenkoerier.nl Wij wensen u een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013! Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 31 december 2012 om 14:59 geantwoord

Klant op de hoogte gebracht van de gang van zaken, en voorzien van de waardebon waarmee besteld kon worden.

Alle klachten die gemeld zijn door choocomel2