Klacht: Vage site

SGM op 09 juni 2015 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het vage aan deze site is dat er geen aanspreekpunt is voor klachten op de website.

Woonnet Rijnmond is een organisatie waarbinnen de woningcorporaties samenwerken bij het verhuren van de woningen

geen e-mail adres waar je je klachten kan neerleggen bijvoorbeeld [email protected] ofzo zoek maar op google je vind niks.

Dan moet je naar je woningstichting gaan die er ook niks van weet. !!!

Vandaag kan je weer reageren.. dan ge je direct naar de site.. en je kan weer niet inloggen. vandaag om 1 uur niet. 4 uur niet. en nu net 8 uur weer niet. Ik vertrouw de website niet, en ze doen maar wat.

Afgelopen week weer… je staat op 40 en opeens sta je 60 in een paar uur tijd ? Worden de gegevens wel goed verwerkt ik vertrouw het echt niet.

Gewenste Oplossing:

- Een aanspreekpunt of tenminste contact gegevens om een klacht in de dienen.
- Dat gegevens goed worden verwerkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonnet rijnmond in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonnet rijnmond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonnet rijnmond

Heeft op 21 juni 2015 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanaf 23 juni 2015 is er een speciale online helpdesk die uw vragen beantwoordt over de werking van de website, de inschrijving en de regelgeving. Natuurlijk vindt u die informatie dan ook op WoonnetRijnmond.nl, evenals de nieuwe inschrijfvoorwaarden.

Alle klachten die gemeld zijn door