Klacht: Vage dreiging

op 31 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag werd ik gebeld dat ik vandaag de laatste kans heb tot betaling van 196, 00 Euro of een betalingsregeling. Naar wat verdere navraag blijkt dit te gaan omdat ik vorig jaar een bedrag hebij laten terugstorten omdat ik mij dit nog kon herinneren dat ik dit gedaan had en daar ook telefoontjes had gewijd en dat het een foutje was. Maar de mevrouw wilde weten wanneer en met wie maar daar het een jaar geleden betrof heb ik daar geen weet meer van. Ze heeft ook een geluidsband laten horen waarop ik toestemming heb gegeven om de aanbieding per mail te laten sturen. Deze mail ook ontvangen en ook per direct een mail gestuurd dat ik er geen gebruik van wil maken. Deze mail heb ik hun vandaag ook verzonden met verzoek tot reactie. Ik kreeg een mail naar aanleiding van ons telefoongesprek dat ik nog een laatste kans krijg om dit bedrag over te maken. Dreigen met deurwaarders, bkr en advocaten. Een heel jaar lang heb ik niets vernomen van wanbetaling en dan een telefoontje krijgen met laatste kans. Dit lijkt mij niet geheel correct..

Ben pas tevreden als ik bevestiging krijg dat ik in mijn recht sta en er helemaal niets betaalt moet worden dat alles rechtgezet wordt. En ik uit hun bestand gehaald wordt en zeker geen bkr registratie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stommiteit