Klacht: Vacature Klacht

op 02 juli 2012 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Bij 2 Sollicitaties ontevreden over de afhandeling.
De eerste Vacature betrof een vacature bij de Belastingdienst. Alles was in orde behalve het intake-gesprek.
Diegene die deze afnam maakte een afwezige indruk. Zou na het gesprek de volgende dag contact opnemen. Dat werd niet gedaan, zelf gebeld en toen werd verteld dat de referentie negatief over mij zou zijn geweest.
Uiteraard zelf navraag gedaan bij diegene die dat is geweest en die was uiterst verbaasd want deze persoon was alleen maar positief over mij geweest.
Bij de tweede vacature werd mij telefonisch medegedeeld dat mijn CV niet passend was, ik zou geen callcenter ervaring hebben. Toen ik vertelde dat ik juist een zeer ruime ervaring op dit gebied heb werd er gezegd toch kan ik U niet voordragen omdat de referentie negatief was.
En daarmee was de kous af.
Voor mij absoluut géén vacatures meer via Randstad !

Dat het kenbaar wordt gemaakt bij dit Uitzendbureau dat ze te maken hebben met mensen en niet met nummers ! En dat iedereen fouten kan maken en dat dat ook bij eigen personeel kan.
M.a.w. dingen zelf ondervinden, zeker als diegene die dit aangaat zelf aangeeft dat er iets niet klopt.
Ik ben vast niet de enige waarbij grove fouten worden gemaakt.
De organisatie is te groot en dat gaat ten koste van serieuze werknemers.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinBloupot