Klacht: vaardigheidstest

op 24 juni 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag jl heb ik een vaardigheidstest afgenomen op het kantoor van Olympia en ik werd op de volgende dag gebeld en dat ik de test niet gehaald heb en dat ik pas na een jaar weer mag solliciteren. ten eerste kan ik moeilijk geloven dat ik deze zeer makkelijke test niet heb gehaald want het was voor mij kinderspel. ten tweede heb ik geen inzicht kunnen krijgen op de resultaat hiervan. ten derde werd ik geinformeerd dat ik pas na een jaar weer mag solliciteren bij Olympia.Dit is absoluut absurd want het ging om het verkrijgen van een code 95 die ik binnen een maand kan behalen als ik bij een ander instelling de opleiding doe. Bij Olympia bestaat er vooroordelen en krijgt niet iedereen gelijke kansen. De onbekwaamheid die heerst bij de recruiters is om te huilen. Ik zou zeggen dat Olympia zsm naar nieuwe recruiters moet gaan zoeken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de resultaat van de vaardiheidstest mag zien en dat ik weer mag solliciteren zodra ik in bezit ben van de nodige papieren en niet dat ik een jaar moet wachten om weer bij Olympia te kunnen solliciteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boye,

Eerder hebben wij u een bericht hierover gestuurd waarin wij hebben aangegeven graag te horen om welke vestiging het gaat en met welke persoon u heeft gesproken. Wij hebben tot op heden helaas nog niets van u vernomen. Graag horen wij alsnog om welke vestiging en persoon het gaat zodat wij actie kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Elvis Boye