Klacht: wia

op 02 maart 2013 over UWV in de categorie klachtmelden

ik ben voormalig WAO dat is beëindigd doordat er een nieuwe wet kwam dat mensen na 1954 geboren uit de wao moesten dus daarna in de WW maar na sollicitatie s geen werk in verband met mijn ziekte dus in de ziektewet de controlerend art mevr. Niemeier van het UWV kon niet begrijpen waarom men mij uit de WAO had gegooid de arts vaaf het begin ik stuur u niet aan het werk omdat ik dat niet in uw toestand kan verantwoorden dus na 2 jaar in de ziektewet een wia uitkering aangevraagd en tot mijn verbazing werd ik opgeroepen voor een wao keuring maar goed daar ga ik natuurlijk naar toe maar na weken krijg ik weer bericht dat ik me moet melden voor een keuring voor de wia bij dokter das van het UWV ook afgewezen ik ben rugoperatie mijn onderste rugwervels zijn weg ik heb reuma de ziekte van parkinson de zenuwbanen in mijn rug zijn buiten weking gesteld omdat door de pijn die ik 24 uur per dag heb anders niet kan functioneren in de WAO kon ik me zelf nog een beetje reden nu is mijn huis aangepast zodat ik niet meer hoef trap te lopen dus een aangepaste woning beweeg me voort in een scootmobiel heb een aangepast bed en nu zegt de verzekeringsarts dhr das van het uwv dat er niets is veranderd als toen ik in de wao zat dat bestrijd ik wat moet ik nu geloven de dokter van het uwv mvr niemeier of de dokter das van het UWV ik snap dus niet dat een dokter die mij 2 jaar in de ziektewet laat lopen een verkeerde beslissing heeft genomen of dhr das van het uwv wie er gelijk heeft dat kan mij niets schelen maar ik vind wel dat er twee verschillende beslissingen zijn genomen .

ik ben met elke oplossing tevreden maar dan wel die eerlijk is ik vind deze oplossing als hierboven beschreven mij geen recht doet ik kan ook niet begrijpen dat een dokter of twee met dezelfde titel arts een beslissing neemt die tegenstrijdig is en denk dan ook al gauw dit stinkt maar goed ik zou willen dat er een ander team naar kijkt .

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lowiek