Klacht: UWV denkt Godelijk, maar maakt je Duivels snel af

op 18 augustus 2012 over UWV in de categorie klachtmelden

In mijn leven heeft het UWV 7 jaar afgenomen, € 200.000,00 en mijn geheime adrews gegevens op straat gegooid. Een re-integratie traject als zelfstandig ondernemer en de fiscus zegt van niet en ik betaal de hele re-integratie. Het UWV heeft geen beslissing genomen op een aanvraag 2007, daardoor zijn ze wettelijk gehouden aan de aanvraag, die dan wettelijk geaccepteerd is. Ook het UWV moet binnen 6 weken na indienen een besluit nemen dit mag je met 4 weken verlengen en als er dan geen beslissing is, zegt de wet dat de aanvraag als beslissing beschouwd mag worden. Daarna kan men in beroep en dat dient binnen 6 weken te gebeuren, doet men het niet dan is die wettelijke beslissing definitief. De aanvragen dateren van december 2007 en ik heb dus al 5 jaar recht op reiskosten vergoedingen en onkosten vergoedingen. Wat doet het UWV, nou die nemen toch stiekum een beslissing in 2012 en dat is dan weer valsheid in geschriften, maar ja het is wel ff overheid he.

Uitbetalen en de kopstukken op de knieen met excuses. Toen ze mijn adres gegevens op straat gooide, hebben ze 10 weken nodig gehad om 1 zin op papier te zetten:"Sorry meneer, maar u heeft gelijk, onze excuses". Dat was het, meer niet, maar ik heb niet voor niets een geheim adres gegeven, maar helpen met verhuizen en een geldbedrag ho maar. Gewoon sorry. Men moet zich schamen om voor die dievenbende te werken en dat meen ik.

Alle klachten die gemeld zijn door wouterarie58