Klacht: uitkering

op 21 januari 2013 over UWV in de categorie klachtmelden

na 15 jaar hard werken,in 2 jaar tijd [2008 tm 2010] 4x geopereerd daar tussen in steeds gewerkt,nov 2010 uitgevallen met psychische klachten, nieuwe ziekmelding gedaan schriftelijk en gebeld,smiddags nog naar arbo dokter geweest. en hij mocht niet werken, ook vanwege medicatie, wel 2 jaar loon gehad van de baas, dec.2010 loonstop,waar we niets van af wisten, na 4 mnd zeuren toch uiteindelijk voorschot ww gehad, die is per 6 jan. 2013 gestopt wat nu? waar is het hele verhaal van de ziektewet, mijn vriend is nog steeds ziek en staat op de wachtlijst voor opname.
in onze ogen hebben we niets fout gedaan, hebben ons altijd overal gemeld, arboarts/ verzuimreductie
ik denk nog steeds dat het uwv niet goed gehandeld heeft
het is toch 2 jaar loon van de baas, dan zietewet,ww,bijstand.
hoe kun je in nederland zo mensen behandelen die altijd hard gewerkt en zich altijd aan de regels houden

ik wil graag dat de hele situatie nog eens heel goed wordt nagekeken, of er werkelijk goed gehandeld is of niet. na al die jaren werken heb je dingen opgebouwd, en die zul je nu kwijt raken omdat iemand ziek is! dat is toch te erg voor woorden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a6