Klacht: Site UWV

op 29 januari 2013 over UWV in de categorie klachtmelden

Waarom werkt de site van het UWV niet gewoon iedere dag??
Ik moet via een inkomstenformulier doorgeven hoeveel uur ik gewerkt heb in een 4-wekelijkse periode. Ik houd me netjes aan de regels en geef dus door via het inkomstenformulier hoeveel uur ik gewerkt heb. Echter deze periode tm 27 januari 2013 kan ik NIETS doorgeven want er is (al sinds 2 dagen)een storing. Je kunt helemaal NIETS doorgeven. Dit formulier moet het UWV ontvangen voordat ze de ww-uitkering gaan overmaken. Ik doe mijn best, maar ik krijg het formulier niet verstuurd. De vorige maand heb ik niet eens een formulier gekregen om mijn inkomsten (gewerkte uren) door te geven. Dan moet ik nadat de ww-uitkering is gestort weer geld terug storten want daar heb ik geen recht op, omdat ik gewerkt heb. Ik voldoe aan de rechten en plichten van een uitkeringsgerechtigde maar de site van het UWV voldoet niet.

Misschien is het beter wanneer we weer met de post gaan werken. Formulieren opsturen per post lijkt mij toch sneller gaan dan wanneer het via de site moet die (weer eens) niet werkt.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tesslara2