Klacht: Prive gegevens steeds delen met onbevoegden en mijn geld weg gegeven en ze weten niet eens wie en wat.

usapower op 24 mei 2024 over UWV in de categorie Overheid

UWV CONTACT

MARCEL
Jullie hebben mijn uitkering en vakantiegeld aan een zekere vermeer deurwaarders geschonken terwijl ik een contract met jullie heb, ik van niks weet en ik vermeer deurwaarders geheel niet ken, en jullie kunnen mij ook geen enkele informatie verstrekken over vermeer en jullie deden wat jullie door derden opgedragen werd, en de vermeer deurwaarder die ik op internet kon vinden is vanwege een personeelsfeest en vakantie gesloten.

Deze handelingen zijn bij wet verboden, dit is fraude knevelarij valsheid in geschrifte en is in strijd met meerdere mensenrechten en ik heb weer geen geld voor levensbehoefte.

Ik wil mijn vakantiegeld en uitkering per direct terug gestort hebben van het Uwv, ik heb een contract met jullie en niet Met een zekere vermeer deurwaarder die ik geheel niet eens ken.

Eerder deelden jullie mijn prive gegevens steeds met criminelen en daar hadden jullie ook geen verklaring voor en ik bleef met de problemen en schade zitten.

Laatst werd mijn uitkering ook met alle gevolgen vandien stop gezet door jullie, omdat ik met onbekende bestemming zogenaamd verhuist zou zijn, terwijl ik al 11 jaar in mijn koopwoning woon en eenzijdig werd het post adres veranderd terwijl ik van niks wist en jullie het ook niet konden verklaren.

Ik ben echt boos en dat jullie ook maar doen wat jullie opgedragen word door derden dat gaat niet op, artikel IV van het internationaal strafrecht.

Ook wat jullie werknemer zo straks zei, hij vond het wel raar gaan, maar jullie doen ook maar wat jullie opgedragen word, en jullie konden geen enkele informatie verstrekken en ik moest maar uitzoeken hoe wat en wie, en hij hoopte dat ik nog wat van mijn geld terug zou zien, terwijl jullie mijn geld aan derden geschonken hebben en mijn prive gegevens steeds met derden delen wat bij wet verboden is, en daar staan zeer hoge boetes op onder de wet AVG van 20 miljoen euro of 10 procent van de jaar omzet van het bedrijf.

UWV
Goedemiddag Marcel, het is begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt hebben over een beslaglegging waar jij blijkbaar niets van weet. Ik kan via deze weg je persoonlijke gegevens niet bekijken anders zou ik je uiteraard direct helpen.Je kunt ons tot 5 uur telefonisch bereiken op 088 898 9294, als je belt dan heb je al voor het weekend meer duidelijkheid. Als je liever je vraag digitaal stelt dan kun je ons een bericht sturen via Mijn berichten op Mijn UWV, daar krijg je dan uiterlijk dinsdag een reactie op. Met vriendelijke groet, Karen.

MARCEL

over de telefoon konden jullie zostraks niks voor mij betekenen en wenste mij sterkte, terwijl dit strafbaar handelen is, en jullie delen al jaren mijn prive gegevens steeds met derden, dan kan dit toch ook wel publiekelijk? want mijn gegevens zijn toch al in omloop.

en dit is ook niet de eerste keer eind 2019 gaven jullie ook mijn uitkering aan een onbekend bedrijf omdat hun dat wilden, zelfs veel meer dan de wettelijke norm en ik moest er maar achteraan van jullie terwijl jullie het weg gaven, en ik kon naar mijn geld fluiten omdat jullie mijn geld aan hun geschonken hadden, en hun weigerden het naar mij te storten omdat eens gegeven blijft gegeven.

Mijn uitkering en vakantiegeld terug storten en nooit meer meer mijn prive gegevens met criminelen en onbevoegden delen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

Reactie van de melder van de klacht usapower

3 weken geleden - Zeer slecht ze doen maar wat, en dat met anderen hun geld en ze onthouden mensen hun levensbehoefte en nemen geen verantwoordelijkheden voor hun daden die strafbaar zijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door usapower