Mijn Klacht:
Wij wonen al twee jaar op ons adres en ontvangen al twee jaar lang post van een klant van het UWV.Wij hebben tot 8 x toe de post teruggestuurd naar het UWV met retour afzender is verhuisd adres onbekend.
De laatste weken gebeurd dit 1 tot 3 maal per week
Afgelopen week hebben wij een brief opengemaakt en zijn gaan bellen met het UWV. Deze meneer Hans de Vries zou er achter aan gaan,
Tot onze verbazing ontvangen wij vandaag weer een brief na 2 dagen waarin vermeld staat dat klant adres is gewijzigd in ons adres Vreeswijkstaat 181 Den Haag.
Opnieuw kontakt opgenomen met UWV en met mevrouw Scholtes gesproken maar deze melde ons niets voor ons te kunnen betekenen omdat geen bsnummer bekend is.
Vanaf nu wensen wij absoluut geen post meer te ontvangen van het UWV van klant de heer C,J, Driessen.
Wij willen verder geen overlast hier meer van ondervinden en ook geen telefoonkosten meer voor maken anders zullen wij andere maatregelen moeten treffen.
Gewenste Oplossing:
Als ik geen post meer ontvang op ons adres van de klant van het UWV.en de gemaakte telefoonkosten vergoed worden
