Klacht: Niet serieus worden genomen

op 03 augustus 2012 over UWV in de categorie klachtmelden

INTRO
Ik ben 63 jaar. ADHD en sinds 2012 CVA Minor Stroke met Atypische klachten. Al sinds jong ben ik bekend met depressie en burn out klachten. Sinds 2007 met conflict werkgever en Burn out in WW beland en 2008 Eigen zaak gestart. Dat lukte niet en wederom in Burn out beland, waarna ziekmelding in de WW. In juni 2011 wederom in ziektewet iv.m. CVA/Minor stroke.

PROBLEEM
Huidige arts is zeer neerbuigend, hetgeen een behoorlijk spanning bij mij oproept en weerstand oproept t.o.v. arts. Kort door de bocht is reactie arts: * meewerken, anders….*
Al mijn psychische klachten, en dat is een behoorlijke rij worden heel gemakkelijk terzijde geschoven als zijnde niet Medisch objectiveerbaar en dat is het enigste waar ze het maar over blijft hebben. Ik voel mij daarin beslist niet serieus genomen en genegeerd. Meer nog; enige erkenning van mijn klachten is niet totaal afwgeen enig belang bij.ezig.
Psycholoog revalidatiecentrum heeft mij doorverwezen naar psychiater, welke behandeling net gestart is met medicatie ene vervolg wordt besproken als medicatie werkzaam is.
Nu gaat arts stukken opvragen met duidelijke uitspraak dat als er geen medisch objectiveerbare zaken zijn dat ze mij weer 100% geschikt acht voor de eerdere werkzaamheden. Dit is echt onmogelijk, omdat ik psychisch behoorlijk achteruit ben gegaan, maar daar heeft ze

Serieus genomen worden. Erkenning klachten.
Vandaar uit kijken wat mijn arbeidsmogelijkheden nog zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door robbor1