Mijn Klacht:
Doordat mijn contract niet meer wordt verlengt ben ik genoodzaakt een WW uitkering aan te vragen .
Nu wil ik inloggen op de manier zoals ik dat in het verleden heb gedaan
maar dit lukt niet meer.
Want sinds 14 mei dit jaar moet ik er ook mijn mobiel bij gebruiken, waar ik dan op mijn laptop de code van mijn mobiel op moet invoeren, en daarna als alles goed is gegaan er nog n Q scan op moet richten met de camera van mijn mobiel.
Maar de code die ik op mijn mobiel zie, voer ik in en dan klopt de code niet en bij 3x fout moet ik dus n kwartier wachten voor ik op mijn uwv weer verder kan.
Erg omslachtig en erg vervelend.
Ik begrijp dat dit wel het meest veilige manier van handelen is om misbruikers geen kans te geven op mijn gegevens te werken.
Het is alleen n probleem dat ik niet zo goed weet hoe ik hiermee moet werken .
Gewenste Oplossing:
Als het doet, wat het moet doen dan zou ik tevreden zijn.
Graag wat gebruiksvriendelijker maken voor de babyboomers digibeten.
Zou echt geweldig zijn en n hoop kop zorgen minder.
