Klacht: Gesprek met UWV arts

op 16 december 2012 over UWV in de categorie klachtmelden

Ik ben gisteren opgesprek geweest bij Mw. Quale UWV arts, omtrent het kunnen bepalen voor mijn WIA uitkering.
Ik heb in 1997 een ongeluk gekregen, waardoor ik door de jaren heen op basis van lage klachten steeds mijn werk heb kunnen voortzetten.
Maar sinds 2009 zijn de klachten van mijn rechterarm heviger zijn geworden. In eind 2006 ben ik aan mijn buik geopereerd en doordat ik kort na mijn operatie ook nog in een scheiding terecht bent gekomen. Ik heb dus niet kunnen uitzieken zodat mijn lichaam zich weer kon herstellen.
Sinds 2007 tot heden zit ik nog verwikkeld in rechtzaken met mijn ex, die nl geen gehoor geef aan geen enkele uitspraken van de rechter.
Door mijn situatie ben ik behoorlijk in de stress geraakt, waardoor mijn rechterarm steeds weer hevige pijnklachten vertoond. Ik heb in augustus 2010 tot op heden mijn rechterarm niet normaal kunnen gebruiken. De pijnen trekken van uit mijn nek, schouderblad door naar mijn arm, waardoor mijn arm vaker uitvalt.

Doordat ik in een moeilijke scheiding zit, heb ik mij steeds moeten consentreren op mijn rechtzaken. Ik had geen geld en kon nergens terecht gezien elke instantie mij verwees naar de rechter. Dus ik werd van het kastje naar het muurtje gestuurd.
Ik heb mij dus niet ziekgemeld bij het uwv, maar heb al de periode geprobeerd om mijn zaken via de deurwaarde te kunnen laten innen.
In Augustus 2012, heb ik contact opgenomen met het DWI in Amsterdam en heb mijn situatie voorgelegd. Via het DWI werd ik geinformeerd dat ik contact kan opnemen met het UWV voor met kunnen aanvragen voor terugwerkende ziektegeld uitkering. Gezien ik door mijn priveomstandigheden niet in staat was mij ziekte melden.

Nu heeft het UWV, mij uitgenodigd voor een keuring, en tijdens mijn gesprek met Mw. Quale van het UWV. Heeft zij mij vragen gesteld en heeft alleen mijn rugwervel met een paar aanrakingen van haar vingers een mening gegeven dat ze mij helaas niet ziek kan melden. Terwijl ik mijn rechterarm niet om hoog kan tillen, mijn rechterhand is veel en veel donkerder dan mijn linkerhand. Ik heb heel veel pijnklachten aan mijn rechterarm, en iedere ochtend als ik opsta krijg ik mijn arm niet in beweging. Mw. Quale geeft geen gehoor aan mijn klachten. Ik heb inderdaad geen klachten aan mijn rugwervel, maar wel klachten aan mijn rechterschouderblad, nek en rechterarm. Maar daar werd helemaal niet naar gekeken door Mw. Quale. Ik heb na ons gesprek Mw. Quale geinformeerd ik hier bezwaren over zal maken, gezien ik het geen goede onderzoek is op de manier van het kunnen vaststellen van mijn ziekmelding.
Mw. Quale, heeft op geen enkele manier naar mijn rechter arm-schouder gekeken en of gevoeld hoe de spieren zich verkrampen hebben.

Hoe moet ik nu verder hiermee, want ik ben wel de gene die met de pijnen en klachten zit. Ik kan de manier van het onderzoek van Mw. Quale niet accepteren. Gezien ik wel degelijk met pijnen aan mijn arm- schouder en nek streek problemen zit. Kunt u mij informeren hoe ik dit zou kunnen aanpakken?

Ik zou te vreden zijn met een oprechte onderzoek, die ook mijn pijnen, stijfheid en beperkte kunnen functioneren van mijn rechterarm zou kunnen verklaren. Ik gebruik nu pijnstillers, maar heb nu ook maagklachten gekregen door al de jaren maar pijnstillers te gebruiken voor mijn pijnen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamy