Klacht: de uwv adveerteert escortservice alsof dit een “normale” baan is zonder rekening te houden met de gevolgen.

op 01 februari 2012 over UWV in de categorie klachtmelden

« Vorige | Volgende » « Terug naar zoekresultaat
Bewaar |
Download |
Print |
Stuur door Sluit venster Reageer op de vacature Help bij ‘Reageer op vacature’Kies hier een van de mogelijkheden om te reageren op de vacature. Het aantal reactiemogelijkheden is afhankelijk van de keuze van de werkgever.
“Fungirls” heeft aangegeven dat u op de volgende manieren kunt reageren: Telefonisch . Per post . Per e-mail .. Voeg deze vacature toe aan vacatures waarop ik gereageerd heb. . Per e-mail reageren op deze vacatureE-mail versturen . Stuur uw brief en/of cv naar:Fungirls
T.a.v. Andre van Dongen
Postbus 1849

. Telefonisch reageren op deze vacatureNeem contact op met Andre van Dongen, telefoonnummer 06-47044696.
. Online solliciterenVul het
Medewerker/ster escortservice

Fungirls
Postbus 1849

http://

Algemeen Naam van de functie : medewerker escortservice
Voor ons nieuwe legale escortbureau zijn wij op zoek naar positief en spontaan ingestelde medewerksters die graag met mannen
omgaan voor dinner-dates, leuke gesprekken maar ook pure erotiek.

Woon je (liefst) in de regio Dordrecht-Gorinchem-Tilburg- Breda-Roosendaal dan ben je bij ons bureau zeer gewenst.

Ben jij een liefhebber van erotiek en vind je het spannend, maar zeker ook leuk om mannen uit allerlei geledingen van de samenleving
te ontmoet, reageer dan op deze vacature.

Ervaring is niet belangrijk, ervaren medewerksters begeleiden je als je dat wilt.
Jij deelt je eigen werktijden in, maar we verwachten wel dat je minimaal 10 uur per week voor ons bureau kunt werken.
Wij zorgen voor een betrouwbare chauffeur als je weggebracht en opgehaald wilt worden, welke in de omgeving van het huis van
de klant verblijft.

Wij bieden je:

zeer goede verdiensten
een leuke (bij)baan
een prettige werksfeer
100% discretie

Reacties met korte omschrijving van jezelf aub mailen naar: fungirls@live.nl

Vervaldatum : 13 februari 2012

Salaris
Soort salaris : Vrij ondernemerschap
Salarisindicatie : bruto per maand
Toelichting arbeidsvoorwaarden
Wij werken op uurbasis en verlonen volgens het opting-in systeem van de belastingdienst.
Dit houdt in dat wij de premies inhouden en afdragen, zodat jij altijd je netto salaris ontvangt.

Overige wensen Woonlocatie
Heel Nederland
Talen Mondeling Schriftelijk
Engels Redelijk Redelijk
Nederlands Redelijk Redelijk
Overige eisen
Liefst woonachtig in bovengenoemd rayon en in ieder geval in Nederland.
Alleen dames met NL of EU paspoort of dames met MVV en volledige werkvergunning en sofinummer kunnen werken voor ons bedrijf.

Contactpersoon bij deze vacature Naam contactpersoon : Andre van Dongen
Afdeling :
Telefoonnummer : 06-47044696
E-mailadres : fungirls@live.nl

Acquisitie is niet gewenst bij deze vacature.

de UWV werkbedrijf hoort mensen "normale" werk binnen humanetair waarden en normen te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door chinnamouw