Klacht: Beleid

Tess1989 op 20 juli 2018 over UWV in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht gaat over het zogenaamde beleid zoals het werd benoemd door een van uw medewerkers dat wanneer je thuis zit met stervende pijn aan uw rug en u onverwachts niet in de gelegenheid bent om op de afgesproken datum langs te gaan bij de bedrijfsarts. Is het beleid dat er geen andere afspraak gemaakt kan worden. Om vervolgens uitgelachen te worden aan de telefoon door een een of andere secretaressen van het UWV die het desbetreffende telefoontje grappig lijkt te vinden vind ik ronduit asociaal! Ik werk aan alles mee binnen het beleid van het UWV! En ik ben iemand die serieuze klachten ervaart! Met de simpele vraag of de afspraak verzet kan worden naar een paar dagen later omdat mijn partner me niet kan helpen met het tillen van mijn dochter van 10 maanden dat is dus niet het beleid van het UWV volgends mevrouw aan de telefoon! Ik ben wit heet! Van hoe ik behandeld ben!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er iets gedaan word aan het zogenaamde beleid van het uwv

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door