Klacht: belastingaanslag gekregen omdat uwv te weinig premies heeft inhouden

op 07 november 2018 over UWV in de categorie Overheid

uwv heeft blijkbaar de afgelopen 3 a 4 jaar te weinig premies ingehouden waardoor ik nu met een voorlopige aanslag over 2017 bijna 5500 euro belasting moet bijbetalen en 2016 waarschijnlijk een vergelijkbaar bedrag maar is nog in behandeling door achterstand bij belasting maar 2018 zit er ook aan te komen,heb dit vandaag gemeld ij het uw en men heeft me vandaag geadviseerd mijn heffingskorting niet meer toe te laten passen, wat ik dus met onmiddellijke ingang gedaan heb, ik weet echter niet wat ik hier voor een voordeel uit ga halen,daarnaast woon ik in duitsland, ik weet niet of dit ermee te maken heeft

het zou natuurlijk de meest prettige oplossing zijn als ik deze aanslagen niet zou hoeven te betalen, wellicht dat dit niet mogelijk is, maar daar ik niet beter wist ben ik ervan uitgegaan dat het uwv alles goed voor me zou regelen toen ik arbeidsongeschikt ben geworden en omdat ik denk dat het uwv hier m.i. ook zeker zijn verantwoordelijkheden verzaakt heeft door mij niet op de hoogte te stellen van dit ''gebrek'' waardoor ik nu een belastingschuld heb krijg zou ik tevreden zijn wanneer zij mee zouden delen in deze ''kosten''

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

Alle klachten die gemeld zijn door jan uit duitsland