Klacht: uwv meet met 2 maten

op 23 april 2013 over UWV Groningen in de categorie klachtmelden

mijn klacht gaat over een vrouw van 62 die jaren betaald heeft gewerkt bij de dierenambulance groningen. in september is ze ontslagen omdat de betaalde banen zijn gestopt. ze moet nu dus solliciteren maar wie wil nu een vrouw van 62 zonder opleiding en diploma’s aannemen. nu is haar verteld dat ze ook vrijwilligers werk mag doen dus haar voorstel is om nog 2 en half jaar terug te gaan als vrijwilliger bij de dierenambulance maar dit is tot groot verdriet geweigerd. ze mag overal werken als vrijwilliger met uitzondering van de dierenambulance groningen. terwijl een andere vrouw die ook is ontslagen wel toestemming heeft gekregen die werkt nu weer als vrijwilliger bij de dierenambulance groningen. waarom krijgt de een wel toestemming en de ander niet dit is niet te begrijpen. de dierenambulance staat te springen om mensen momenteel zijn er weinig mensen en nu kan er dus iemand terug komen met 25 jaar ervaring en dan wordt het gewoonweg geweigerd omdat ze in loondienst is geweest bij de dierenambulance. maar de dierenambulance is geen bedrijf dat is een vereniging en ze werd betaald door de gemeente. het is gewoon te zot voor woorden dat een ander wel terug mag als vrijwilliger en de andere niet.

dat deze mevrouw van 62 jaar terug mag naar de dierenambulance

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV Groningen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV Groningen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pattyjojo