Klacht: rugklachten na bezoek bedrijfsarts UWV

op 22 januari 2015 over UWV Groningen in de categorie klachtmelden

ik moest voor aanvraag wia uitkering bij de bedrijfsarts komen en die had een aantal vragen en daarna moest ze nog even een lichamelijk onderzoek verrichten, ik baalde al want ik wist al wel wat er ging komen het was tenslotte niet de eerste keer. ik ben al 30 jaar hernia patient en heb vaak last van mijn rug. zegt de bedrijfsarts buk maar even voor over ze ver u kunt..! en dat vraag je aan een hernia patient?? een beetje arts weet wel dat bukken het slechtste is voor een hernia paitient wat je kunt doen
maar afijn ik bukken want dat moest toch, ik kwam niet zo ver en ja ja hmmm nou kom maar weer recht op staan, en ja hoor schiet het …… in mijn rug, het is nu 22 jan ik ben 5 jan naar het uwv geweest en kan nog steeds niet recht op staan omdat het toen weer es gigantisch in mijn rug is geschoten.

ik wil dat bedrijfsartsen eens beter na denken wat ze aan mensen vragen te doen. ik loop al 30 jaar bij het ziekenhuis de ene mri na de andere en vele scans's gehad en de bedrijfsarts kan even zien als je je bukt wat er aan de hand is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV Groningen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV Groningen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FVeenstra66