Klacht: Gewetenloos

op 03 september 2013 over UWV Groningen in de categorie klachtmelden

God vergeeft wij niet

MC Groningen

Jouw ziel is ook van ons

Gewetenloos

Corruptie is zeldzaam in Nederland zeggen zij. Hier loop je niet zomaar met briefje van 50 en druk je die niet in de hand van een bestuurder. Zo werkt dat niet toch.
Het zou heel makkelijk zijn om huidige regering af te zeiken en zeggen wat zij allemaal fout doen. Ik hoop dat zij snel weg zijn maar dat neemt niet weg dat probleem veel groter is.

Nog iets vooraf. Ik ga bewust in overtreding wat de Wet van Privacy betreft. Aan jullie de keuze om te bepalen wat jullie hiermee doen.

Het is te gek voor woorden dat onze Minister van Justitie zegt dat de Corpschef van Groningen prima werk geleverd heeft tijdens Haren rellen. De hele wereld kon meegenieten en hij zegt zoiets.

Het is nog gekker dat onze Minister van Financiën zegt dat ingewikkeld is om onterecht ontvangen bonussen terug te halen is.

Voor alle helderheid die 2 ministers zijn geen uitzondering jammer genoeg. Eenmaal bestuurder worden en dan zit je lekker. De wetten zijn voor kleine visjes zoals ik.

Dames en heren alles draait om geld dat weten wij allemaal.
In feite gaat mij en de rest van kleine visjes niks aan hoe veel een bankdirecteur verdient maar op het moment dat hij en zijn bank door de staat betaald wordt dan geldt voor hem die norm ook. Logisch of niet. Wil hij niet voor dat salaris werken, weg sturen zonder oprotpremie en andere in dienst nemen. Zo ingewikkeld is dat niet. Jullie maken alle wetten en de regels, aan de slag zou ik zeggen.
In de plaats van graaien medemens beetje ruimte geven. O ja, willen jullie aan Mark doorgeven dat aalmoes van 100 euro vernederend is. Laat maar zitten Mark.

Begrijpt iemand van jullie wat er allemaal speelt in dit mooi land?

Kennen jullie deze misdaadorganisatie? UWV…volgens mij wel.

MC’s of Maffia zij mak en soft in vergelijking met UWV. Niet mee eens…lees tot het einde als je durft.
Mocht je durven verder te lezen geef ik je een tip. Maak jezelf los van schijn van zogenaamde werkelijkheid en laat je gevoel spreken.

Niet aan je gevoel twijfelen, de rest is waag en onbetrouwbaar.

Klachtenambassadeur
Werkcoach
Adviseur Werkgeversdiensten
Loopbaantrainer
Loopbaanconsulent
Handhaving deskundige
Beslisser

Dure namen voor de beulen. Zij allemaal hebben mij afgeslacht in de naam der Koning(in) en de Nederlandse Staat. Jammer genoeg ben ik geen uitzondering. Als zij woorden te kort komen zijn zij bereid legale geweld te gebruiken. Bewijzen genoeg dames en heren.

2 politieagenten die bij mij voor waarschuwing(herkenning)gesprek waren. Die 2 jonge heren deden niks fout, in tegendeel, maar nasmaak is te ranzig, niet te verdragen mensen. Beste Ivo jij kunt uitzoeken wie opdracht gegeven heeft voor thuis bezoek via corpschef hier in Groningen.

Bijna al die beulen hebben de profielen op Linkedin en als je die leest loop je gevaar om jaloers te worden omdat zij zo geslaagd en ik ben zo een mislukking.

nl.linkedin.com/in/sandrabousema/ http://www.klacht.nl/de-inpertinetne-bejegening-alsmede-de-slechte-uitvoering-van-de-ww/
nl.linkedin.com/pub/joy-kisoenpersad/a/88b/b38‎
nl.linkedin.com/in/ronaldros

Ik ben nu bijna 3 jaar verder en het lijkt er op dat MC UWV chaptear Groningen alles kan maken. Zij zijn bevoegd om mensen af te maken. Mocht dat zo ver komen dat de Nationale Ombudsman in actie komt dan is de heer Dekenga die namens het Raad van Bestuur de feiten omdraait.

Deze brief gaat naar alle media toe. Het duurt veels te lang. Mocht dat zo zijn dat niemand durft UWV aan te pakken en mij bij te staan dan doe ik dat op mijn eigen manier. Mijn (schuld)hulpverlening loopt elke keer vast en dat allemaal mede dankzij deskundige beulen van UWV.

Oog om oog tand om tand dames en heren. Het is bijna zo ver en niemand doet iets.

Schade vergoeding, mijn dochter en mijzelf schuldenvrij per direct maken.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV Groningen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV Groningen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dopper