Klacht: Usps geeft geen update sinds 29 april

op 21 mei 2020 over USPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al een maand op mijn pakket uit U.S.
De tracking code is niet veranderd sinds 29 april.ik kan geen contact opnemen, de webshop heeft dit wel gedaan en het enige wat ze kregen te horen is dat het onderweg is.Ik geloof er niks van en ben het nu meer dan zat. Echt belachelijk dit.Ik wens nooit meer zaken te doen met usps!

April 29, 2020, 10:08 am
Processed Through Regional Facility
JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
Your item was processed through our JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER facility on April 29, 2020 at 10:08 am. The item is currently in transit to the destination.
April 29, 2020, 10:01 am
USPS picked up item
April 23, 2020, 8:50 pm
Shipping Label Created, USPS Awaiting Item

De tracking code is CB129531303US

Als ik mijn pakket heb natuurlijk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over USPS

4 maanden geleden - THANKS FOR NOTHING

Reactie van de melder van de klacht DJ247

4 maanden geleden - Wordt her ooit een klacht over usps opgelost? Of worden er alleen deze 2 reacties geplaatst: "Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over USPS"Of" Ik krijg zojuist een mail dat USPS deze klacht niet in behandeling neemt?"Great!

Reactie van de melder van de klacht DJ247

4 maanden geleden - Wordt er hier ooit een klacht over usps opgelost? Of worden er alleen deze 2 reacties geplaatst: "Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over USPS"Of" Ik krijg zojuist een mail dat USPS deze klacht niet in behandeling neemt?"Great

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over USPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DJ247