Klacht: USB 3 controller in nieuwe PC (van €3000,00)

op 27 februari 2017 over Alternate in de categorie Software

Het vervangen van een initieel defect geleverde USB3 controller heeft 3 maanden geduurd. Ondanks meerdere mails en telefoongesprekken. Een klusje waar de doorgewinterde technicus in 15 minuten mee klaar kan zijn. En dan heb je betaald voor onsite-reparatie. Dit issue is van einde vorig jaar. Een officiële oplossing of uitleg van wat er fout gaat is teveel gevraagd. Advies geven aan deze club heeft geen zin, er wordt niet naar de klant geluisterd enkel een eigen verhaaltje afgedraaid en opstellen achter de regeltjes die blijkbaar voor iedereen anders worden gehanteerd..Klusje voor de rechtsbijstandsverzekering? Zo zijn er nog wel een paar issues waar Alternate geen kaas van heeft gegeten. Kwaliteitscontrole uitleveren nieuwe pc, Incidentproces, communicatie met de klant, afhandelen klachten. Reageren op ontvangen emails heeft geen zin, de 1e die je een dag later aan de telefoon krijgt, kent de inhoud niet of ligt op het bordje van een ander. En deze club zit door heel Europa heen? HELP!

Alternate kan ik niet meer tevreden mee zijn. De volgende pc komt weer gewoon uit eigen dorp.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alternateknutselaars