Klacht: UPS Eindhoven pakket van hoge waarde spoorloos!

op 22 december 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3x gebeld met de servicecenter en elke keer werd me verteld dat ik het diezelfde dag zou ontvangen. Na de 4e keer gebeld te hebben werd me hetzelfde verteld. Verteld de “fantastische” klantencenter dat ik maar contact moet opnemen met de verzender, want zij zijn de opdrachtgever! Dus heeft de verkoper een onderzoek gestart naar het pakket.
Het pakket ligt in Eindhoven maar kan niet meer getraceerd worden.
Inhoud vh pakket heeft een hoge waarde en kan het niet begrijpen dat UPS Eindhoven zo roekeloos met zulke objecten omgaat!!! Maar gelukkig dat het verzekerd is! En mocht ik het pakket ontvangen, wil ik eerst t pakketje openen voordat ik teken!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket ongeschonden en spoedig ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Happyme