Klacht: UPS Eindhoven pakket van hoge waarde spoorloos!

op 22 december 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

3x gebeld met de servicecenter en elke keer werd me verteld dat ik het diezelfde dag zou ontvangen. Na de 4e keer gebeld te hebben werd me hetzelfde verteld. Verteld de “fantastische” klantencenter dat ik maar contact moet opnemen met de verzender, want zij zijn de opdrachtgever! Dus heeft de verkoper een onderzoek gestart naar het pakket.
Het pakket ligt in Eindhoven maar kan niet meer getraceerd worden.
Inhoud vh pakket heeft een hoge waarde en kan het niet begrijpen dat UPS Eindhoven zo roekeloos met zulke objecten omgaat!!! Maar gelukkig dat het verzekerd is! En mocht ik het pakket ontvangen, wil ik eerst t pakketje openen voordat ik teken!

Wanneer ik mijn pakket ongeschonden en spoedig ontvang!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Happyme