Klacht: Uploaden album lukt niet

op 18 april 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik maak gebruik van een IPad 2 iOS 7.1.2 met app versie 1.4.2
Het boek is gereed en als ik op bestellen druk dan gaat de app “lopen”. Na ca 5-10 sec wordt het scherm zwart en wordt de app gestopt en zie ik weer het “bureau-blad” van de IPad.
Kunt u aangeven wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik zou kunnen doen om toch het fotoboek besteld te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Gezien de tijd die het samenstellen van het boek gekost heeft zou het prettig zijn indien het bestellen zou lukken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 mei 2016 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Dort,

Wat vervelend dat het niet lukt uw fotoboek te bestellen. Zoals aangegeven in de e-mail willen wij u vragen de update van onze iPad app af te wachten. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ConnyvD