Klacht: upgrade naar zeezichthut niet doorgekomen in boeking

op 17 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op Vakantieveilingen op 15-8 een minicruise voor 2 personen naar Newcastle gekocht. Bij de boeking kon de optie “upgrade naar een hut met zeezicht” tegen een kleine betaling worden aangevinkt. Ik had al op de site van DFDS gekeken hoe de “binnenhutten” eruit zagen voor ik een bod op Vakantieveilingen aanging, en aangezien ik claustrofobie heb was de mogelijkheid voor de upgrade doorslaggevend om een poging te wagen.
Affijn, de boekingssite doorlopen, naast de upgrade ook de nodige ontbijtjes en diner’s bijgeboekt en betaald.
De volgende dag de bevestigingsmail van Vakantieveilingen goed doorgelezen, maar zag nergens de upgrade staan. Dus bellen naar de klantenservice en het verhaal uitgelegd en gevraagd hoe dat kon en of dat aangepast kon worden. Volgens de medewerker stond het inderdaad niet erbij en had ik het waarschijnlijk niet aangegeven (!?!?). en zij het niet meer aan konden passen maar ik kon het via DFDS proberen..
Vervolgens DFDS gebeld en het verhaal nogmaals gedaan, ook zij kunnen niets aanpassen. Ook aparte (of duurdere) bijboeking is niet mogelijk, maar….. misschien kon Vakantieveilingen nog iets betekenen.
Dus weer naar vakantieveilingen, ditmaal een dame aan de lijn en weer het verhaal gedaan (zij wist meteen te melden dat ik haar collega had gesproken en dus ook dat zij niets kond betekenen. Ik had de boeking afgerond en dus zou ik het wel fout hebben gedaan….
Ik weet heel zeker dat dit niet het geval is geweest maar het is niet aan te tonen nu.
Ik ben op de hoogte van de actievoorwaarden en algemene voorwaarden waar naar verwezen wordt, maar heb nu wel een probleem wat waarschijnlijk erop uitloopt dat Ik deze minicruise niet mee ga maken…..

Ik zou het op prijs stellen als er in dit geval toch iets geregeld zou kunnen worden wat betreft de slaapplaats zodat ik samen met mijn man gewoon kan genieten van wat een leuk reisje zou moeten worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:58 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u geen zeezichthut heeft.

Wij hebben het nog een keer nagekeken en besproken met de veilingbeheerder.

Helaas kunnen wij echt niets voor u wijzigen, nu u al gereserveerd heeft. Als het zou kunnen, dan hadden wij dat zeker voor u geregeld.

De enige die misschien nog iets kan wijzigen is toch echt DFDS. Als zij niks kunnen wijzigen, dan is er echt niks mogelijk.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door J. Lammers