Klacht: Update,s Windows 7

op 30 augustus 2016 over Microsoft in de categorie Software

Ik gebruik Windows 7-64bit na tevredenheid maar de afgelopen maanden is het een gevecht om de update,s te instaleren want die komen maar niet met uitzondering van
een update die ik niet nodig heb en dat is Windows 10 met de hulplijn van Microsoft
kosten 0,90 eurocent per minuut (0900.5555533) is mijn probleem niet opgelost.
Nou heb ik Windows 7 opnieuw geinstalleerd en kreeg ik de melding dat Windows 7
te oud is en dat ik naar Windows 10 kon updaten en de update,s van Windows 7 niet
meer ontvang.
Ben toch gaan proberen om de update,s binnen te krijgen maar na 4 uren is het programma Windows update nog aan het zoeken naar update,s die maar niet komen.
Het komt er op neer dat ik nood gedwongen naar Windows 10 moet updaten wat ik niet wil.
Voor mij is er geen goede reden om Windows 10 te gebruiken.
Windows XP was gaten kaas, Windows Vista was gatenkaas, Windows 7 was gaten kaas, Windows 8 was gatenkaas en dus zie ik geen voordelen voor Windows 10.

Microsoft zegt nog 4 jaren voor Windows 7 update,s te geven (die ik niet ontvang).
Dus ik wil die update,s ivm veiligheid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ah.otte