Klacht: updaten

op 05 september 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb

Gesprek geopend. 1 gelezen bericht.

Spring naar content
Gmail gebruiken met schermlezers

Download Google Chrome
Probeer een snelle, veilige browser met automatische updates
NEEJA

Zoeken

Opstellen
Labels

Inbox
1

Met ster

Gesnoozed

Belangrijk

Verzonden

Concepten
3

Categorieën

Sociaal

Updates
2

Forums

Reclame
1

bedrijfarts

belasying omzet

fietswinkel

garantie

Junk

achmea

BELASTING

code wwoordt

ecotrans

fiks transport

fiscfree

gaselckra

goodwe portal

huis cotiellec

jaaropgave

kleding ploeger

nn

oxxio app

ryanair

seniorenvoordeelpas

sns verzekeringen

soli
1

tele2

telfort

tui vakantie

verzekeringen

vitens

kerst menu ouderen

loonbriefen
1

nuon

parkeren

perspectief

ploeger documenten

ploeger1

rekeningen

stofzuigerzaken numatic

tomtom

topsuport

Unwanted

vakantie 2018

van bruggen

zorgverzekering

Meer

Hangouts

Meer
4 van 6

iDEAL-betaling aan GlobalCollect inzake cleverbridge AG

tomtom
x

noreply@rabobank.nl

13 mei 2018 12:06

aan ik

Geachte klant,
Op uw verzoek ontvangt u onderstaande bevestiging van uw iDEAL betaling.
U heeft betaald van rekening eindigend op 167.
Begunstigde
GlobalCollect inzake cleverbridge AG
Omschrijving
00000032000136098987
Bedrag
€ 36,29

NL14 RABO 0155 5032 19
Kenmerk begunstigde
320019245549
Kenmerk bank
0020001943928051
Datum
13 mei 2018 12:05
U kunt deze betaling ook raadplegen in Rabo Internetbankieren en in Rabo Mobielbankieren.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Heeft u een vraag?
Bij vragen over de levering kunt u contact opnemen met de begunstigde.
Voor overige vragen kunt u kijken bij klantenservice op www.rabobank.nl.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. U kunt hierop niet per e-mail reageren.
Disclaimer
Privacy

Rabobank disclaimer: http:www.rabobank.nldisclaimer

Beantwoorden
Doorsturen

ik heb 36.29 betaald voor het updaten van tomtom maar ik kan nog steeds niet updaten.
ik heb gebelt met tomtom maar die doen geen zakken met dit bedrijf.

groet

aartjan bronkhorst

AKD-73663137937.pdf wordt weergegeven.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 september 2018 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

11-Sept-2018 De heer Bronkhorst per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door aartjan.bronkhorst@gmail.com