Klacht: update tijd

op 02 oktober 2016 over Microsoft in de categorie Software

Niet normaal zo lang als het updaten duurt. Houdt in dat je computer 1,5 uur buiten gebruik is. Bovendien kun je niet zelf middels een waarschuwingsmenu beslissen wanneer dat gebeurt want dat maakt Microsoft wel voor je uit. Hoogst irritant daarbij dat het scherm constant aangeeft dat het geheel “even kan duren”. Meer dan vervelend als je voor je naar het werk gaan denkt nog een bankoverschrijving te kunnen doen.

Je hebt een ITer nodig om ervoor te zorgen dat je google als permanente zoekmachine krijgt ingesteld want Microsoft dwingt hun eigen zoekmachine of Bing te gebruiken.

Voor mij is Windows 10 een dictatoriaal besturingssysteem. Windows 10 is de dictator van mijn computer. Het tijdperk van de Personal computer is voorbij. Het woord Personal is vervangen door Windows 10 In één woord; schandalig!!!

Terug naar de tijd dat eigenaren baas over hun eigen PC zijn, ipv Windows 10.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maartje1402