Klacht: Unibet Never

op 07 oktober 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Na mijn gewonnen bedrag op mijn bankrekening over te maken hadden ze p.g opgevraagd alles opgestuurd met de ‘app’ om id te beschermen.

Max 5 dagen wachtten niets gehoord contact opnemen via de tel kost ook geld geen gratis nummer. Van Nl naar buitenland uiteraard.

Ze sturen een vragenlijst omdat ik contact via de chat had een automatische bericht om de serviceverlening te beoordelen. Zeer ontevreden, mijn account is verdwenen mijn gegevens hebben ze, toch reageren ze heel traag heel laks en komen ze steeds met het verhaal dat mijn gegevens naar de bijhorende afdeling is gestuurd zelfs met ‘ spoed’ en toch reageert zo’n ‘ groot en betrouwbaar bedrijf ‘ gewoon NIET!

Mijn advies niet op deze site spelen.

Geld kwijt account kwijt en bedrag naar een account overmaken dat zo is aangemaakt ging in no time ze gaan al zolang zo te werk lees op forums minimaal in 2014 al wordt of kan er dan echt niks aan gedaan worden mensen?

Nu ben ik tevreden dat mensen dit lezen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinootj D