Klacht: Unibet is complete fraude

op 26 augustus 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Unibet stelt aan het begin voor (nadat je je account hebt geregistreerd) om je ID-kaart of andere identificatie op te sturen, MAAR ze laten je toe om ongeïdentificeerd zowel geld te storten als daar tevens mee te spelen. Na een paar maand wordt op een dag mijn account ineens geblockt, terwijl ik de dag daarvoor nog een aardige hoeveelheid geld op mijn account had gezet. Ik had ze dus gecontacteerd met het feit dat ik gewoon mijn geld terug wil, wat ik op mijn account gestort had (aangezien zij niet het recht hebben dat geld van mij te weerhouden). Krijg ik via de live chat te horen dat dat allemaal niet mogelijk is en dat ik maar mijn documentatie op orde moet krijgen om überhaupt dat geld ooit terug te zien.
Naar mijn mening is dit gewoon pure diefstal en zijn zij wel gerechtigd om mijn account te blokkeren, maar niet mijn geld vast te houden.

– Twentemarket
twentemarket@gmail.com

Tenminste het terugsturen van het overige geld dat op mijn account staat, anders telt dit onder pure diefstal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door twentemarket