Klacht: Unibet gunt je alles zolang je maar niks wint !

op 11 augustus 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik en mijn vriendin spelen samen op unibet. Ze speelt meestal toto en ik speel meestal roulette. Nu mijn vriendin stort een tijdje geld vanaf mijn rekening met mijn toestemming natuurlijk en ze verliest elke keer hoort erbij is casino. Nu er word 70 euro gestort en ze wint 620 euro en wilt dat direct laten uitbetalen en ja hoor gekkigheid rekeningen kloppen niet dit dat we hebben jullie gegevens nodig zodat we het kunnen controleren. Ik heb mijn id gemaild en m’n vriendin die van haar. Na helemaal geen response te hebben ontvangen heeft mijn vriendin maar zelf contact gezocht. Ze hebben ons 2 weken langer laten wachten dat wat in hun mail stond en met de conclusie gekomen dat haar account bevroren is ivm meerdere overtredingen. Heel apart maar wij gaan hier niet mee akkoord dus willen ons gelijk halen maar daar kan unibet niet tegen ik word elke keer afgekapt en maar moet denken van ja dit is onze uitspraak en daar kan je niks aandoen. Maar hun hebben dat geld nog incl de inzet want hun nu eigenlijk doen is gewoon diefstal !! Ik kom echt niet verder met deze mensen en ik raad u daarom echt niet in zee te gaan met Unibet want zelfs wanneer u een jackpot wint van 20.000 en alles klopt proberen ze er alles aan te doen om niet of alles uit te betalen.

Ik wil dat gewonnen geld terug of alle stortingen op het account van mijn rekening terug. Op dit moment is het voor hun win win situatie ze hebben namelijk al de inzetten plus de winst.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

Reactie van de melder van de klacht ginos22

7 dagen geleden - U kunt aan de afbeelding zien dat ze het gesprek gewoon afkappen. Ik weet zeker dat dit bij heel veel mensen zijn gebeurd en het hebben laten zitten omdat hun het alleen maar tegenwerken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ginos22